[O1] Kąt wtrysku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ginesik
    Classic
    • 2010
    • 2

    [O1] Kąt wtrysku

    U siebie kilkakrotnie zauważyłem kapanie od strony kierowcy na wysokości górnej krawędzi lusterka. Woda kapie podczas szybkiej jazdy na autostradzie i oczywiście dużego deszczu. W ASO lali i nic nie stwierdzili. Że kończy się gwarancja czy mogę zażądać wymiany uszczelki drzwi. Bo generalnie taki drobny przeciek, kapanie od czasu do czasu trudno zdiagnozować. Ale jest.
  • Radekgrochantz
    Classic
    • 2008
    • 8

    #2
    [O1] Kąt wtrysku

    Witam,

    Z góry proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post, samochód skoda octavia 1.9 TDI silnik ASV przebieg 165 tys. Problem z porannym odpalaniem istniej od zeszłego roku więc postanowiłem coś z tym w końcu zrobić. Czytając nasze forum natrafiłem na temat związany z kątem wtrysków. Podłączyłem Vaga pod samochód i wyszło że kąt jest 16 z tego co pisałem powinno oscylować w okół 50. Skąd taka rozbieżność ? Proszę o analizę.
    Załączone pliki
    Namioty Reklamowe!

    Komentarz

    • Buli.31
      Drive
      • 2010
      • 82

      #3
      Najprawdopodobnie po wymianie rorządu, do sprawdzania Kąta auto musi być rozgrzane do min. 80 stopni C

      Komentarz

      • Radekgrochantz
        Classic
        • 2008
        • 8

        #4
        re:

        Rozrząd był wymieniany przy 90 tys, przy temp. powyżej 80 C kąt minimalnie rośnie ale nieznacząco.
        Namioty Reklamowe!

        Komentarz

        • Buli.31
          Drive
          • 2010
          • 82

          #5
          Na pasku zrobiłeś 75 tyś więc pewnie trochę sie wyciągnoł, dlatego pewnie przestawił sie kąt. Ja rorząd robie co 60 tys (wole dmuchać na zimne raz sie przeliczyłem starczy)

          Komentarz

          • K_Popiel
            Rider
            • 2010
            • 608

            #6
            Witaj.
            Idealna wartość to 49 - 53, również mam ASV i miałem niedawno wymieniany rozrząd i muszę ustawić kąt, u mnie oscyluje w granicach 36 - 38. Problemów z porannym odpalaniem nie mam może z racji tego iż wymieniłem kilka dni temu świece żarowe, na 4 jedna była sprawna i teraz pali bezproblemowo, ale ustawienie bliżej ideału nie zaszkodzi.
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz

            • Radekgrochantz
              Classic
              • 2008
              • 8

              #7
              Dzisiaj się umówiłem na wymianę rozrządu na za tydzień, przy wymianie gościu ma mi ustawić kąt i zobaczymy czy lepiej pali, dodam że z rana puszcza jeszcze wielkiego bąka i nie równo pracuje, aha na dodatek przez kilka minut z rana piszczy coś albo na pasku wieloklinie albo właśnie na rozrządzie, zobaczymy. Jaki pasek rozrządu możecie polecieć ze swoich doświadczeń. ?
              Namioty Reklamowe!

              Komentarz

              • K_Popiel
                Rider
                • 2010
                • 608

                #8
                Jeżeli puszcza "bąka" to kuknij świece żarowe, od tego bym zaczął, chyba że już sprawdzałeś. Co do popiskiwania to jeżeli popsikuje rozrząd to czym prędzej wymiana bo może się rolka prowadząca zacierać. Co do paska to Ci nie poradzę ale jedno wiem, shitu nie kupuj. Gdzieś na forum koledzy pisali jakiej firmy.
                // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                ------------------------------------------------------

                Komentarz

                • Radekgrochantz
                  Classic
                  • 2008
                  • 8

                  #9
                  Świece jeszcze raz dzisiaj sprawdziłem żarówką są ok, jeszcze dzisiaj podjadę sprawdzić akumulator.

                  [ Dodano: Sro 05 Paź, 11 15:52 ]
                  Po tak długim okresie w końcu przyszedł czas na wymianę rozrządu. Po naprawie został wyregulowany kąt. Auto odpala przepięknie z rana i nie puszcza żadnego dymka. Proponuje osobą którym słabo odpalają dieselki sprawdzać kąt wtrysku.

                  Pozdrawiam
                  Namioty Reklamowe!

                  Komentarz

                  Pracuję...